Pomoc techniczna

ZGŁOSZENIE SERWISOWE

Uprzejmie prosimy o wpisanie poniżej numeru seryjnego swojego urządzenia i kliknięcie przycisku "Dalej". Przykładowe numery seryjne mogą Państwo zobaczyć tutaj.

Informujemy, że kopia dowodu zakupu jest niezbędna do uznania zgłoszenia gwarancyjnego.

i

Kontakt z ASUS Polska

Urządzenia mobilne, monitory LCD i urządzenia sieciowe
  • Nasza infolinia dostępna jest pod numerem 22 571 80 40 i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 17:10
  • Numer faxu - 22 571 80 01
  • Jesteśmy również dostępni poprzez zapytanie techniczne online
Płyty główne i karty graficzne
  • Uprzejmie informujemy, że nie prowadzimy ani infolinii, ani serwisu door-to-door dla użytkowników końcowych dla płyt głównych i kart graficznych. Prosimy o kontakt ze swoim sprzedawcą w celu otrzymania pomocy technicznej.
  • Użytkowników końcowych zapraszamy do skorzystania z zapytania technicznego
Sugestie odnośnie naszej strony
  • Wszelkie uwagi i sugestie odnośnie tej strony prosimy wysyłać na: webmaster_pl[at]asus.com