Pomoc techniczna

ZGŁOSZENIE SERWISOWE

Uprzejmie prosimy o wpisanie poniżej numeru seryjnego swojego urządzenia i kliknięcie przycisku "Dalej". Przykładowe numery seryjne mogą Państwo zobaczyć tutaj.

Informujemy, że kopia dowodu zakupu jest niezbędna do uznania zgłoszenia gwarancyjnego.

i

Pytania i odpowiedzi

  • Jak wykonać twardy reset urządzenia?
  • Kiedy należy wykonać twardy reset?
      Twardy reset można wykonać jeśli:

      • Sprzęt zawiesił się i nie reaguje na przyciski i/lub ekran dotykowy (upewnij się że funkcja HOLD jest wyłączona)
      • Sprzęt po uruchomieniu zatrzymuje się na ekranie powitalnym z logo firmy ASUS (upewnij się że funkcja HOLD jest wyłączona)
      • Po zainstalowaniu dodatkowego oprogramowania do Windows Mobile, system zachowuje się niestabilnie
      • Jedna albo więcej funkcji urządzenia nie działa (np. WiFi lub aparat cyfrowy lub jest brak łączności z siecią)
      • Konieczne jest usunięcie wszystkich danych z urządzenia, w tym haseł i ustawień użytkownika
  • Jaka jest różnica pomiędzy twardym i miękkim resetem?
      • Miękki reset wykonuje się poprzez naciśnięcie rysikiem wklęsłego przycisku podpisanego "Reset", przycisk zwykle znajduje się na boku urządzenia lub na jego spodzie. Ten typ resetu chwilowo odłącza zasilanie do całego urządzenia i wywołuje ponowne uruchomienie. Miękki reset wykonuje się, jeśli sprzęt się zawiesił lub pewne funkcje w systemie operacyjnym nie chcą się uruchomić lub są zablokowane. Twardy reset wykonuje się przez wciśnięcie i przytrzymanie kombinacji przycisków i przycisku reset (zwykle inna dla każdego modelu). Poprawnie wykonany twardy reset jest poprzedzony komunikatem ostrzegawczym, w którym znajduje się informacja o utracie wszystkich danych oraz ustawień w urządzeniu.
      • Użytkownik musi się zgodzić na wykonanie twardego resetu, inaczej urządzenie po 15 sekundach wykonuje miękki reset i uruchamia się ponownie. Podczas twardego resetu wszystkie dane i ustawienia będą utracone.
  • Jak wykonać aktualizację map w modelach R300/R600/R700
      Oto instrukcje przedstawiające krok po kroku jak dokonać aktualizacji map: R300 | R600 | R700
  • Czytnik nie czyta kart SDHC
  • Nie działa GPS, gdy PDA jest na zasilaniu z zapalniczki samochodowej
  • Nie działa GPS kiedy jadę samochodem, ale działa gdy jestem na zewnątrz
      Należy się upewnić, że urządzenie jest pod szybą w samochodzie, gdzie nic nie zasłania anteny ani urządzenia. Niektóre modele samochodów posiadają podgrzewane szyby, które mogą zakłócać sygnał GPS. Należy wtedy stosować zewnętrzne anteny GPS.
  • Jak przeprowadzić aktualizację firmware w P527?
      Należy pobrać aktualizację ze strony ASUS, podłączyć telefon do komputera i dokonać synchronizacji za pomocą programu Active Sync 4.5 (Windows XP) lub przez Centrum Mobilnych Urządzeń z systemem Windows Mobile - Windows Mobile Device Center (Windows Vista). Po poprawnej synchronizacji proszę uruchomić instalator na komputerze, do którego telefon jest podłączony i zastosować się do poleceń na ekranie.
  • Problem z poprawnym działaniem kart SDHC
  • Jak wykonać reset fabryczny w ASUS Fonepad (ME371)?
  • Ekran się rozkalibrowywuje. Kiedy dotykam rysikiem ikonę, faktycznie zaznacza się ikoną obok właściwej
      Należy dokonać kalibracji ekranu. W tym celu należy kliknąć na Start -> Ustawienia -> System-> Ekran i wybrać opcję Wyrównaj ekran. Jeśli kalibracja jest niemożliwa lub nie odnosi skutku należy wykonać twardy reset urządzenia.
  • Uchwyt do PDA / PND nie trzyma się szyby, odpada po jakimś czasie
      Aby uchwyt poprawnie się trzymał szyby, szyba musi być czysta (bez kurzu, brudu czy tłustych substancji), bez zacieków czy pary. Różne środki stosowane do czyszczenia i konserwacji szyb od wewnątrz, mogą uszkodzić przyssawkę uchwytu lub spowodować jej niedokładne przyleganie
  • Nie mogę wpisać PIN gdyż został zapisany z literami
      Aby wpisać literę, proszę nacisnąc cyfrę, która jest przypisana do tej litery. Czyli dla liter a,b i c będzie to cyfra 2, dla liter d, e i f cyfra 3 itd.
  • Słaby sygnał podczas prowadzenia rozmowy oraz krótka praca na baterii w P552w
  • Nie działa słownik T9 w Windows Mobile 6.1
      Może się tak zdarzyć, jeżeli po wykonaniu aktualizacji systemu Windows Mobile do wersji 6.1 użyje się backupu stworzonego w wersji 6.0. Powoduje to niestety uszkodzenie systemu i niezbędna jest wysyłka sprzętu na serwis.